loading...
شعر ومتن هایه غمگین
جعفر هایتر بازدید : 5 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)
چه ساده منویادت رفته تو نیستی ببینی اخه دوریت چه سخته
 همش فکرت بودم کلا رسمش اینه هرکی عاشق میشه یجور قلبش گیره
.بگو ببینم مگه من من چیکم داشتم که یهو اومدی گفتی دوست نداشتم
باهات حرفی ندارم تو یه رزل پستی با رفتارات زدی دلو شکستی
 اره دلو شکستی رفتی با اون گریبه ازم ساده گزشتی چشات دلمو ندیده
 خوب حق داری خیلی از من خوشگل تره برو راحت باش خوانومی خوش
بگذره دیگه دارم میرم خوانومی با اون خوش باش اصلا مهم
نیست هایتر مرده دنیاش
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 226